Optimering af din digitale løsning

Vidste du at 90% af alle internetbrugere forlader en hjemmeside, hvis den tager mere end tre sekunder at indlæse? 
Eller at et sekunds forsinkelse i indlæsningstiden kan føre til et fald på 7% i konverteringer? 

Google nedprioriterer f.eks. hjemmesider og webshops med en dårlig brugeroplevelse.

Det gør de ofte fordi at billeder gennemsnitligt udgør 50% af en hjemmesides eller webshops indlæsningstid,
eller fordi at oplevelsen på mobile enheder ikke er god nok. 

Google tilbyder et gratis værktøj der hedder “Pagespeed Insights”.
Her kan du skrive dit domæne ind, og få detaljerede svar omkring din løsnings hastighed og andre tekniske parametre. 

En langsom løsning skræmmer besøgende væk

Er din hjemmeside eller webshop blevet langsom over tiden? Så er det måske tid til at få lavet en hastighedsoptimering. 
Når jeg undersøger din løsning kigger jeg f.eks. på flere tekniske parametre og billedestørrelser.

Giver din løsning mening?​

Brugervenlighed og konverteringsoptimering er to vigtige aspekter af enhver hjemmeside. 

Brugervenlighed handler om at gøre det nemt og behageligt for brugerne at bruge en hjemmeside, mens konverteringsoptimering handler om at få brugerne til at tage den ønskede handling, f.eks. at købe et produkt eller tilmelde sig et nyhedsbrev.

Hvordan ser søgemaskinerne din løsning?

En god søgemaskineoptimering (SEO) er afgørende for at din hjemmeside bliver godt præsenteret på søgemaskiner som f.eks. Google eller Bing. Det indebærer at anvende de bedste metoder såsom søgeordsforskning, on-page optimering og linkbuilding. 

Ved at implementere effektive SEO-strategier kan du optimere din online tilstedeværelse og tiltrække flere potentielle kunder til din hjemmeside eller webshop.

Vi kan alle sammen være i tvivl

Lad os tage en snak om
hvad du har brug for